"Eğer var oluş, var olmamaktan daha iyi olmasaydı, hiçbir varlık olmazdı"...
Aforizmalar : düşünen, sorgulayan, hisseden her bireyin okuması gerekli olan bir kitap. Her cümlede altını çizmek istedim ve sonrasında çizmekten yorulup eklemeler yaptım. Ne de çok ihtiyacımız varmış anlaşılmaya, aynı hisleri paylaşmaya. Bu arada tüm kitaplarından parçalar içeriyor..