Ayşe Alp

Ayşe Alp
@ayshe_5
…ben yitik bir ruh değildim, dürüst doğam bu düşük davranış karşısında isyan etmişti, işte o kadar! Tanrı’ya şükür, bilincimde kendimi yerden kaldırmıştım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeniden dürüst biri olmanın tadı ne harikaydı!
Kendimi bu kötülükten sıyırmak için hâlâ fırsatım vardı, kesinlikle henüz çok geç değildi; tüm dünyaya gösterecektim neler yapabilecegimi!
İnsan böylesine yıkılmışken cesaretini nasıl ayakta tutabilirdi?
Kafam karışmıştı; umutsuzluğum beni aşırılığa sürükledi.