İnsanların iyi değilmiş anladım
Yalanmış cehennemin, hayalmiş cennetin
Günahlarımızmış bize yâr olan
Senin olsun sevabın, faziletin
Yansın yalan cehenneminde günahkâr olan
Dilersen günahlarımızı affetme Tanrım
Seni affediyoruz bizi yarattığın için
...
Ölmeden evvel ölenden bize ne,
Biz, öldükten sonra yaşayacağız
Gönüller hayatı sevecek yine
Cennete ümitler taşıyacağız
Bizi unutur mu tabiat anne
Gülecek yine bu günahkâr ağız Cennete ümitler taşıyacağız
.....
Bir gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat on ikiyi vurduğu zaman
Beni unutma
Çünkü ben her gece o saatlerde
Seni yaşar ve seni düşünürüm
Hayal içinde perişan yürürüm
Sen de karanlığın sustuğu yerde
Beni unutma