Ayşe

Ayşe
Oysa insan insana inşirah olmalıydı. Uçmaya hazır kanatlarım...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Güçlü olmak ya da güçsüz olmak aslında bir tercihtir. Hangisine seçeceğine sen karar verirsin. Her insan acı çeker, önemli olan güçsüzlüğünle değil gücünle acı çekmektir."
Alıntı
Bir kedi gördüm sanki! isimli okura yanıt verildi
Ayşe
Asıl mesele tam orada dengeyi sağlayabilmek 🙏