📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlayarak da geçmişti daha önce bu sokaktan, o zaman yine böyle güneşliydi hava, yine böyle soğuktu elleri, yine böyle... Günler birbirinin içine girer gibi oldu; düşünmemeye çalıştı, her şey bununla alakalıydı aslında, nasıl düşündüğüyle ya da nasıl unuttuğuyla...
İçime işlemiş binlerce şey. Ama hepsi eski eskiden taa eskiden kalma. Yani bitmiş, tükenmiş bir yaşamdan arta kalanlar denilebilir mi? İlgisizligimi bile tüketen ben. Biten, tükenen ne? Gençliğim mi?