“-Öldü, hayatı yok yere harcadı gitti. … -Zekaca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. Asil heyecanları olan bir insandı. Ama hiçbir şey yapmadı.” Oblomovluk hepimizin biraz içinde. Ama hepimize -hayatı yok yere harcadı- dedirtmeden yaşamak dileğiyle…
“Her kadınla erkeğin gizli amacı da bu değil midir? Dostunda değişmez bir huzur, akışı bozulmayan bir ruh bulmak. Aşkın temeli budur ve bundan uzaklaştık mı ıstırap başlar.”