Bir kitap bu kadar mı naif, bu kadar mı samimi olur? Bayıldım. Hemen bitirip bir köşeye bırakmak değil de ara ara elinize alıp, kendinizden bişeyler bulacağınız bir kitap çok beğendim.:)
Alıntılar yapmaya doyamadığım bu değerli kitabın bana hissettirdiği duyguları tasvir edemem belki ama mutlaka herkesin okumasını tavsiye ederim.
Yazarın anlatımı o kadar akıcı ve sadeki ilk sayfasından itibaren sizi içine alıp o ana götüren, okurken boğazınızın düğümlendiği, bazı satırlarda göz yaşlarınıza hakim olamayacağınız bir kitap. Siyerle ilgili bir çok şey okudum ama tam olarak beni içine alan bir siyer kitabına rastlamamıştım.
Eğer hikayeleştirilmiş roman tadında bir siyer kitabı okumak istiyorsanız mutlaka okumalısınız..:))