Ayşenur

Ayşenur
@aysnryll
De gustibus non est disputandum.
''Belki de yabancı olduğum için bazı şeyler beni ürkütüyor.''
Reklam

Ayşenur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·420 syf.·
11 günde okudu
·
2021 20. kitabı
Elif Şafak
8.2/10 · 76,7bin okunma
Nasıl ki çömleği tutan dışındaki biçim değil, içindeki boşluk ise , insanı ayakta tutan da benlik zannı değil, hiçlik bilincidir.
Başkalarından saygı, ilgi ya da sevgi bekliyorsan, önce sırasıyla kendine borçlusun bunları.
Aklın kimyasi ile aşkın kimyası başkadır. Akıl temkinlidir. Korka korka atar adımlarını. Halbuki aşk öyle mi? Aşkın tek dediği:"Bırak kendini, ko gitsin!"
Reklam