Bir müddet sustuk... Kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum, senelerce söylense bitmeyecek şeyler... Fakat hiçbiri şu anda aklıma gelmiyordu.
Hadi herkes uzun basıp yapıştır yapsın. En son neyi kopyalamışsınız görelim 😂
Edit. Düşün ki senin hiçbir eksiğin yok, onlarınsa hiçbir şeyleri yok. Sen mutlu olmayı dilerken, onlara yalnız yaşamak bile yetiyor.
Çocuk Kalbi/Edmondo De Amicis