Ben hiç bir kitap için inceleme yazmayı düşünmedim bugüne kadar.Açıkçası inceleme yazısı nasıl yazılır nerden başlanır onu da pek bilmiyorum.Ama bu kitap insana bi dokunuyor belki vakti zamanında unutmak için çok çabalayıp hayatın akışını seyreden biri olarak daha da bir etkiledi sanırım. Dili de olayların akışı da ayrı bir tat bıraktı.
Hayat hata yapmaktan korkmak için çok kısa...
Korkmuyorum diyerek sonlandırmış kitabı sevgili yazarımız.