Ayşenur

Ayşenur
@ayssn
" En uzun, en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı ? " Reşat Nuri Güntekin 🌿
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni seviyorum anne
" Bence , ne yapılsa da iki insanın hakkı ödenmez. Bunlar: Öğretmen ve annedir "
" Niçin uyandım ? Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi "
Günaydııııın
Ne güzel demiş ,Mevlana : “Yarım nefeslik hayatta , Sevgiden başka hiç bir şey planlama”... Sevgi dolu bir gün olsun...💕☕️🎶