Ayşenur

Ayşenur
@ayssn
" Neyse ki yarın var. Umutların en sevdiği gün "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok şaapmamak lazım
"Bir ara insanları anladığımı sandım,sonra sandığımı anladım"
Bir daldır uykusuzluk sallanır sürekli gecede...
Ne demiş şair; Hiçbir şey olmazsa sabah olur...