Bilmiyorum üzer mi sensizlik beni?
İncitir mi? Kırar mı? Döker mi?
Yokluğunun kolları sarınca beni üşütür mü?
Kalbim sanki daha fazla kırılmaya gücü varmış gibi kırılabilir mi tekrardan?
Hayallerimde bile senin için akan gözyaşlarımı silmeyen ellerin, ısıtır mı bir başkasınınkini?
Beni görünce kaçırdığın gözlerin doyamaz mı "O" bir başkasına bakmaya?
İçinde yerim olduğunu düşündüğüm kalbin
başka birine sımsıcak bir yuva olur mu?
Kalbin açar mı kapılarını sonuna kadar, yaşatmak ister mi resimlerimizin olduğu duvarlara bakarak?