Çocukken ağlaması gerekli olan yerde ağlayamamış, hatta ağlamaları "ağlama!" diye bastırılarak durdurulmuş çocuklar, duygusal olarak engelli yetişkinlere dönüşürler.
Halbuki çocuksu duygularımı yitiriyordum.. Hatalar karşısında kendimi suçlu hissettikçe sanki masumiyetimi kaybediyor, adım adım bilinçaltımda suçluluk duygusu biriktiriyordum.