Aşkımın Güneyinde kitabının yazarı..Kıyı’da,Aspasia dergilerinde düzenli yazıyorum.”24 Kadın 24 Öykü”,Cumhuriyetin Fidanları” Yağmurun Karanlığı” “Şair Masası” “Şipşak Çocuk-6” da eserlerim var.
Çok teşekkürler Melek Hanım.. #AşkımınGüneyinde Ben de 129. sayfadan bir alıntı ekleyeyim, büyük usta Edip Akbayram’ı sevgi, saygı, şükranla anarken🥹🕊️🙏🌹 “Hava karardığı için gökyüzü siyah. Ama ben mavi görüyorum. İçimdeki umut, Nazım’ın ruhuyla dolup taşan bu sokaklarda perçinlendi. İlerideki mekan son ses Edip Akbayram çalıyor. Üstadın en güzel satırları yine kulaklarımda çınlıyor ve ruhuma akıyor. Çocuklar inanın inanın çocuklar, güzel günler göreceğiz, güneşli günler. Motorları maviliklere süreceğiz. Güzel günler göreceğiz, güneşli günler. Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar. Işıklı maviliklere süreceğiz.”
Melek Kaya
@mehtapinkitaplari
·
"Ruhu var bazı sokakların, mekânların. Adı var bazı caddelerin. Adıyla yaşar derler ya hani. Bazen tek bir adı olmaz. Öylesine çoktur çünkü. Ne tek bir isim yeter anlatmaya sokağı, sokağın ruhunu, yansıttığı duyguları ne de tek bir sokak yeter o ismin ruhunu taşımaya."
"Hayat böyledir işte. Her türlü zorluk, güzellik yaşanırken birbirine daha sıkı tutunarak, dört mevsimi, her anı birlikte aşarak, daha güçlenerek devam etme sanatıdır hayat."
"Ruhu var bazı sokakların, mekânların. Adı var bazı caddelerin. Adıyla yaşar derler ya hani. Bazen tek bir adı olmaz. Öylesine çoktur çünkü. Ne tek bir isim yeter anlatmaya sokağı, sokağın ruhunu, yansıttığı duyguları ne de tek bir sokak yeter o ismin ruhunu taşımaya." #alinti
Ruhu olan her şeyi ayrı sevdiğim gibi, bazen sevmek için kimi insanlara ya da nesnelere bir ruh bir anlam verdigimi farkettim. Çünkü neden olmasın gönül sevmek istedikten sonra ...
İçeriğinde yer alan; aşk sevgi, ayrılık, ölüm acısı, beklenti, özlem, vuslat gibi insani duygularla kaleme alınan #askiminguneyinde kitabında; aynı zamanda umudun ve her şeye rağmen yeniden başlamanın da altı çiziliyor. İçiçe geçmiş birbirinden bağımsız ve bir o kadar da bağımlı öyküler var.
Tabloyu andıran kapağı, yazarın akıcı kalemi ile hemencecik okunanlardan. Yaşadığınız durumlara bağlı olarak da kimi öykülerde hayatınızdan kesitler görebileceklerinizden. Özellikle zamansız çalan ve korkuyla açılan o telefonlar...
Kollektif bir kitap olan #aklinkaranliklabirentleri kitabında yazarın #adadakiciglik öyküsünü okumuş ve o öyküsüyle kalemiyle tanışmıştım. #Aysusevtekin kitabın sonunda bu öyküsüne de yer vererek eski bir arkadaşla yollarımızı yeniden kesiştirmiş.
Yarın da dediği gibi; "O zaman tango devam etsin. Hayatın ta kendisi gibi." #alinti
Sizler öykü kitapları okumayı seviyor musunuz? Yazarın kalemiyle tanıştınız mı? Hadi yorumlarda buluşalım.
#reklamdegilokudugumkitap #parmakitap