Hiç ara vermeden tek solukta okudum. Müthiş sürükleyici ve karakterler ile empati kurabileceğiniz bir kitap. Zaman zaman sorgulatan, neden dedirten karşılıksız bir aşkın acı dolu serüveni.
Okurken ağladığım nadir kitaplardan biridir Acımak. Büyük bir yaşanmışlık, bazen kızgınlık, bazen pişmanlık.. Duygular muazzam bir şekilde sayfalara aktarılmış.