Bazı abiler şöyle bir laf ettiler:" İnsan beyninin en fazla yüzde üçünü kullanabilir. Einstein bile beyninin %5'ini kullanabilmiştir." Niye ya niye? Elimin,ciğerimin, gözümün ,kulağımın yüzde yüzünü kullanabiliyorum da yine bir organım olan beynimin sadece %3'ünü kullanabiliyorum? Ayrıca kainatta fazla veya eksik olan herhangi bir şey var mı? Elbetteki yok! Olamaz da. Eğer evrime inanıyorsan, doğa fazla olan şeyleri zamanla yok eder veya yerine yenilerini koyar. Allah'a inanıyorsan sonuç yine değişmez ve bilirsin ki Allah'ın yarattığı hiçbir şey fazla ya da eksik olmaz. Çünkü o kusursuz yaratır...
Einstein beyninin %5'ini kullanıyorsa bu onun sorunudur. Ben %100'ün kullandığıma en az kendim kadar eminim!..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖