A.

A.
@ayysglt
Dünya çürük iptir, tutunma. . . . Her nerede ve nasıl hissediyorsan bil ki geçecek...
İnsan, birazda kendini okumalı; kimsin, necisin ey nefsim! diyebilmeli belki de.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendi içine yürümek ve saatler boyu kimselere rastlamamak.”
Dünyada hiç iyilik ve güzellik göremiyorum, dedi. “İçinde göremediğini, dışarıda hiç göremezsin.” Dedim. Güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayatından lezzet alır. Herkes kendi aynasının müşahedatına tabidir..
Bazı duygular anlatılmazmış..

A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·550 syf.·
46 günde okudu
·
2023 9. kitabı
Bediüzzaman Said Nursî
9.6/10 · 2.139 okunma