A.

A.
@ayysglt
Dünya çürük iptir, tutunma. . . . Her nerede ve nasıl hissediyorsan bil ki geçecek...
Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Geçmişi düşündüğümde bazen üzülüyorum, bazen de içimi bir huzur kaplıyor…”
Hayranlık ruhun ani bir şaşkınlığıdır.
İnsan dediğin bazen göğüs kafesinin içinde yapayalnız, bazen de kafasının içinde kalabalık.