Haluk Bilginer 'in dediği gibi;
Sevgilin arıyor, "Halsizim" diyorsun.
İşe gidiyorsun "Az uyudum" diyorsun.
Eve geliyorsun, "Yorgunum" diyorsun ama hiçbirine "Mutsuzum" demeyip içine atıyorsun, çığ gibi büyüyor mutsuzlukların, sonra o çığın altında kalıyorsun. Bir kere "Mutsuzum" desen, rahatlayacaksın aslında.