Çiçek

Çiçek
@azade_30
Öğretmen
null
Van
null
20 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bilmem mi, ellerin vardır, umuttan yuvarlar çizer Bakılan bir şeydir el, boşluğu dengede tutan Bir uzantıdır işte umutla insan arası Bir yönüdür ne belli, görmekle anlaşılan Geceden gün yapılan o sevişme yakınlığında. Edip Cansever
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peki nasıl buluruz kendimizi yeniden ? İnsan kendini nasıl tanıyabilir? Karanlık ve üstü örtülmüş bir konudur bu; tavşanın yedi kat derisi olduğu söylenir ya, insan yetmiş yedi kat deriyi soyunur da üstünden, hâlâ diyemez ki gönül rahatlığıyla: "İşte şimdi gerçekten sensin bu, artık bir örtü kalmadı üstünde. Friedrich Nietzsche “İnsan, uzaklara özgü bir varlıktır der Heidegger, hep kendinden başka yerdedir. Dünyanın hiçbir köşesi yok ki insan güvenle ben buyum diyebilsin.” Simone de Beauvoir / Denemeler
Edebiyat
"Bizim de bir çift sözümüz vardı Nar çiçeği, gül dalı üstüne, Dudaklarımızda kaldı. Göremedik sıkıntısız yaşandığını, Rahatın şiirini yazamadık." Rıfat Ilgaz
Şiir
Ulaşamamak tam anlamıyla varmak demektir. Uzaklık ve dostluk bizim hikayemizdir. Bunun dışındaki her şey arzudur. Duyguların ortada olduğu bir yerde Kuşların seçimi kafestir.
İnsan ve Duygular
Zeka iyi bir hizmetkar ama kötü bir efendidir...
Sayfa 250·Kitabı okudu