"Bakın , düşünüyor ...İyisi mi sen benim yanıma gel,diyor.Öyleyse bir yol göster! O mezarlıktan geçmeyen bir yol.Ne kadar yavaşsın! Hiç üzülme, sen her zaman benim ardımdan geldin! "
"Ama ,bana göre,böyle gelip geçici öfkelerini ziyan etmeyerek onlardan zamanı gelince yararlanmayı önceden kuran bir kimse, gerçekten öfkelense bile, isterse kendisini oldukça tutabilirdi."
"Benim yaşamım onda odaklaşır. Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. Ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur."
"Ayrıca ev halkına yeni biri daha katıldı. Adı Tessa. Güzel bir isim, değil mi? Hani bulutlar okyanustan dağların üzerine sürüklenir ya, gözleri işte öyle gri."