Azər

"İnsan emin olabilir mi?" "Sanmıyorum." "Her şey bu yüzden o kadar iğrenç." "İğrenç gerçekten."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşk şiirleri yazmıyordum artık. Hatta, hiçbir şey yazmıyordum. İçimden gelmiyordu.
Hep eksik hissettim kendimi yalnızken; iyi hissettğim de oldu, ama hep eksik.
Aşk ise zor ve nadiren geliyordu. Geldiğinde de yanlış nedenlerle geliyordu. İnsan sonunda aşkı geri püskürtmekten yoruluyor, izin veriyordu, çünkü aşkın da bir yere gitmeye ihtiyacı vardı. O zaman da başına belayı alıyordun genellikle.