Oğuz Atay' ın refati hakkında bir yazı okumuştum aynen şöyle yazıyordu birgün Oğuz Atay arkadaşlarının evine gitmiş ve lavaboya gideceğini söyleyip lavaboya gitmiş bir süre çıkmayınca arkadaşları merak edip kapıyı çalmışlar Oğuz Atay da "sevinmeyin daha ölmedim ." Demiş bir süre daha çıkmayınca arkadaşları birşeylerin ters gittiğini anlamış kapıyı kıran Gündüz OĞUZ ATAYIN öldüğünü görmüş okuyunca ilgimi çekti umarım sizinde çeker ...😊