Okuduğunuza asla pişman olmayacağınız sürükleyici bir kitaptı. Psikolojik problemleri olan kız bir mahkumla görüşmek zorunda kalmasının ardından aralarında gelişen bağı konu alıyordu.Sonu ise vaya etkileyiciydi, okurken gözlerim doldu. Genel olarak okuduğum en iyi kore edebiyatı eserlerindendi.