Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sanırım kitabı beğenmeyen çoğunlukta olmayanlardanım. Beyaz dizi mantığı ile yazılmış. Herkesin iyi olduğu kötülerin bile sonradan iyi olduğu bit kitap. Okuyanı yormuyor,germiyor. Hemşire olan kızımız Maya ve zengin oğlumuz Jordan ın her sabah aynı yerde koşması ilr başlıyor hikayemiz. Kızımız zenginlerden ve egolarından nefret ettiği için Jordan zengin olduğunu saklıyor. Ama Maya bunu hemen öğreniyor. Ve sonra Jordan ı yalan söylüyor diye terk ediyor. Sonrasında Jordan kendini affettirmeye çalışıyor. Maya nın annesi ipsiz sapsız biri, aslında zenginlerden daha çok bu durumun sebebi annesinden nefret etmeli idi kızımız. Çünkü yaşadığı zorluklarıın sebebi annesinin hiçbir işte dikiş tutturamaması ve zengin koca bulma hayalleri. Ama anne sürekli zenginleri suçlayınca kızımız öyle kodlanmış.Kitabımız bu ama ben sevdim, tam kafa dinlemelik... herkes beğenmez farkındayım
Çokk büyük bir hevesle başladım kitaba ve yazar kendini acayip okutturuyor, merakta bırakıyor. Kitap su gibi akıyor. Yazarın dilini çok beğendim. Çeviri vasatın üstünde idi. Neyse kızımız Emery ailesinden kalma bir kitapcının sahibi ve karşısına büyük bir zincir kitapçı açılıyor. Tabi ki kızımızın zaten kötü olan işleri daha da kötü hale geliyor. Üstüne de saçma sapan şeyler oluyor. Kira artışı, vergi cezası ve davalar falan derken Emery kitapçıyı kapatmaya karar veriyor. O arada ortaya yakışıklı ve çok zengin olan Callum giriyor devreye tabikii anlaşmalı evlilik teklif ediyor. 10 milyon dolar karşılığında. Babasının evlenmezse onu mirasından men edeceğini söyleyerek. Ama Callum aşırı bir tip,herşeyi uçlarda yaşayan, aşırı ilgili koruyucu falan. Kız tamam deyince kapıya avukat ve papazla gelmesi 20 dk sürüyor ve evleniyorlar, o derece yani. Tek taraflı anlatım olduğu için biz Callum un ruh halini geçmişini, travmalarını, bu takıntılı hallerinin sebebini anlayamadık. Ve büyük beklentilere girdik. Yazar giriş ve gelişmeyi harika yazmış. Sonrasında ortaya çıkanlar beni çok hayal kırıklığına uğrattı. Basit kaldı diyebilirim. Ama yazar diğer seriler ile bu kitaptaki karakterleri bağlamış. Bakalım orada neler bekliyor ve açıklığa kavuşacak şeyler var mı? Genel olarak eğlenceli komik bir kitaptı. Tavsiye ederim.
Not: Milyon Dolarlık Yalan İndigo Yayınevi kitaptaki karakterlerin tasviri ile kapağın hiç alakası yok malesef