Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sanırım kitabı beğenmeyen çoğunlukta olmayanlardanım. Beyaz dizi mantığı ile yazılmış. Herkesin iyi olduğu kötülerin bile sonradan iyi olduğu bit kitap. Okuyanı yormuyor,germiyor. Hemşire olan kızımız Maya ve zengin oğlumuz Jordan ın her sabah aynı yerde koşması ilr başlıyor hikayemiz. Kızımız zenginlerden ve egolarından nefret ettiği için Jordan zengin olduğunu saklıyor. Ama Maya bunu hemen öğreniyor. Ve sonra Jordan ı yalan söylüyor diye terk ediyor. Sonrasında Jordan kendini affettirmeye çalışıyor. Maya nın annesi ipsiz sapsız biri, aslında zenginlerden daha çok bu durumun sebebi annesinden nefret etmeli idi kızımız. Çünkü yaşadığı zorluklarıın sebebi annesinin hiçbir işte dikiş tutturamaması ve zengin koca bulma hayalleri. Ama anne sürekli zenginleri suçlayınca kızımız öyle kodlanmış.Kitabımız bu ama ben sevdim, tam kafa dinlemelik... herkes beğenmez farkındayım