Madam Panzéra, "Zaman yası dindirir" diye bir söz vardır demişti bana - Hayır, zaman hiçbir şeyi geçirmez; yasın o telaşlı, heyecanlı halini geçirir yalnızca.
Kime şu soruyu sorabilirim (yanıt almak umuduyla) ?
İnsanın artık sevdiği kişi hayatta olmadan yaşayabilmesi onu sanıldığından. Daha az sevmiş olduğu anlamına mı gelir?