çok çok çok tatlı bir kitaptı ... kitap okumak bambaşka ama dinlemek, dineten kişi olmak ve buna istinaden bir kitap okumak inanılmaz keyifliydi. zaman algısı olarak, diyaloglarda ve çoğunlukla ara anlatımlarda kopukluklar hissedilir derecedeydi. bir an bu kim ben ne okuyorum olduğum zamanlar oldu. ediston süreci sanki hiç yapılmamış gibiydi ve bu kelime böyle yazılmıyor dediğim hatta bu burda böyle mi kullanılır dediğim yerler oldu. çeviri oldukça başarılı ancak özel esprileri karşıya geçiremeyecek kadar sönük kaldı. konu olarak ve bütün aşk klişelerinin tek bir çatı altında toplanmasıyla son anda gelen o e-posta sürprizle beni benden aldı. yeri ayrı olacak bir kitaptı.