📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bittiğinde neye uğradığımı şaşırdım. Kısacık bir hikayeydi ama beni resmen afallattı. Leo ve Rosie'e dair koca bir seri olsa yine okurdum. Tanrım çok güzel ve bambaşka bir şeydi. Hikayeyi tadında bırakmak böyle bir şey galiba.
Her aralık ayında en sevdiğim şey noel, yılbaşı, şükran günü ya da herhangi bir tatil kitabı okumak. Bayramların o harika sıcaklığı, ışıltısı, sevgisi beni hep çok mutlu ve huzurlu hissettirdi. En Uzun Noel okuduğum en garip noel kitabıydı. Bolca sevgi, bir sürü kahkaha ve biraz kafa karışıklığı tam da ihtiyacım olan şeymiş. Bu kitap için herkese teşekkür ederim