Çağla annesi vefat ettiği için babasıyla beraber tek başlarına yaşama devam eden bir kız. Bir yandan okuyup bir yandan evin geçimini sağlıyor.
Ve kalbi güzel birisi ️
Devrim Çağla'nın çocukluktan arkadaşı. Her zaman ona içini döker ve akıl danışır.
Ve birbirini izleyen olaylar zinciri.
Ah..ah.. intikam hırsı.!
Gerek güldüm,gerek ağladım.
Duyguları öyle güzel insana hissettirmiş ki yazar.
Sanki kitabı okumuyor yaşıyor gibiydim.
Kâh hüzünlendiren kâh güldüren bir kitaptı. Gerek basımı,gerek çizimler ve konusu olsun mükemmeldi ️
Kısaca çocuklarınızla gönül rahatlığıyla okuyacağınız, ve okutturacağınız bir kitap 🤗
Kitap okuyamıyorum, canım sıkkın ya da bu sıcakta hangi kitabı okusam ? diyorsanız kesinlikle doğru kitabın incelemesini okuyorsunuz.
Kitap da bol bol gülmelik yerler var.
Öyle ki üzerinizdeki tüm hüzünleri alıp yerine bol kahkaha katıyor.
Her sayfayı okurken ayrı gülüyorsunuz.
🤭🤭🤭🤭
Herkesin rahatlıkla okuyabileceği bir kitap.
🤗🤗🤗🤗
Kesinlikle tavsiye ederim ️