Senin yanında kendimi tam ve mutlu hissediyorum.Sana âşık olmadan önce hep bir eksiklik vardı yüreğimde...Şimdi ise huzurlu olmam için sadece senin yanında olmam yetiyor.Senin yanında nedensiz huzuru ve sevinci buldum.Sadece âşık değil,aşkın kendisi oldum.
Sevgi,yaşamayı değerli kılan en önemli sihirdi.Mucize de buydu,her şey bu kadar kolay ve basitti,mutluluk,'seviyorum' sözünü yaşama uygulamaktan başka bir şey değildi.Sevginin yenemeyeceği kötülük ve zorluk yoktu.Tüm kötülere ve kötülüklere inat hüzün de acı da olacaktı,ama sevgi hep yaşayacaktı.
Çektiğim acılardan öğrendiğim tek şey mutluluğun şimdiki zamanla olduğu gerçeği..Ya şu anda mutlu olursun ya da olamazsın,geçmişi düşünmek pişmanlıklar,geleceği düşünmek kaygılar üretiyor.
Gördükleriniz yüreğinizden geçenlerdir ve karşılaştığınız hiçbir olay nedensiz değildir;ya bir derstir ya da ilerde olacakların işaretidir.Önemli olan karşılaştığınız olayları doğru okumanız...