Tarih ve bilim seviyorsanız kitabı okumanızı tavsiye ederim. Klişe ön yargılarınız varsa veya tabularınız , evrim teorisine yönelik, dinlere, tanrılara , mitlere veya ırklara yönelik tabularınız varsa kitaba hiç başlamadan sessizce bırakabilirsiniz. Böylece ne kitaba saygısızlık etmiş olursunuz ne tavsiye edene.