Hayatta hiçbir şey kazara olmaz.Piyangolar, aşklar, hastalıklar,felaketler, hiçbir şey tesadüf değildir. Bunların hepsi duygularımızın ve titreşimlerimizin yarattığı elektromanyetik güç tarafından bize doğru çekilmektedir. Konu manyetik çekimin güçlü olmasıdır.
"Nesillere mutluluğu hedef gösteriyorlar. Herkesin amacı mutlu olmak! Sanki yaratılışın ana amacı mutlu olmakmış gibi ciddi bir yanılgı var. Daha da korkuncu , mutluluğu çiftleşmeye odaklamışlar ve insansı yetişkinlerin hemen hemen hepsinin ortak hedefi hayatlarının aşkını bulmak. Aşkı bulmaya adanmış bu yaşamsal mutluluk anlayışı, aklı bozacak şekilde deforme olmuş bir anlayışa bağlanmış."