HİÇ

HİÇ
bir yoga öğrencisi.. sapyo....
annem bir keresinde hikayeye “insan kötü kalplidir” diye anlatmaya başlamıştı.Hikayeler bak, filmlere , dizilere bak.Hep kötülüğü anlatıyorşar.. Neden? Kötülük çekicidir çünkü.
Sayfa 332
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
YILDIZLAR IŞIĞIN OLSUN ⭐️⭐️⭐️⭐️
1000Kitap
Yaşadım!
Başarılarımın arkadaşlarımı rahatsız ettğini biliyordum.
Sayfa 191
Alıntı
ah 70’s…..
70’li yıllardaydık…, önemli olan güzel olmak değil aydın olmaktı!
Sayfa 175
Alıntı
Yalnızlık...
İnsan yalnızlığa yazgılı bir varlıktı.
Sayfa 152
Alıntı