“Bir kitap ne kadar popülerleşirse ondan nefret etmekte de bir o kadar popülerleşir.”
syf.97
( bu alınta bana Kürk Mantolu Madonna kitabı için hissettiğim duyguları andırdı. Yıllar evvel okumuştum. Tabi ki çok beğenmiştim..Ama sonraları -özellikle bu sitede- hemen herkesin kesin okuyun dediği, inanılmaz kitapların ve yazarların olduğu bu camiada kimsenin 2,3 kitap ve yazar dışında başka okuma geçmişi olmaması, aynı kısırdöngüde sürekli dönen kitapların başını çektiği bu kitaptan yıllar içinde nefret etmeye başladım.