bahar

Beni sevmen çok mu zor?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bana öyle bakma!” dedim gayri ihtiyari. “Sana bakmak hoşuma gidiyor,” diye yanıtladı…
"Seni bütün varlığımla seviyorum. Bütün... Büsbütün... Büsbütünüyle...” “Büsbütünüyle mi?” “Büsbütünüyle!"
Edebiyat
"Geçmişim bozuk bir saatti artık. Zaman, onunla geçen mutlu anıların üstünde takılı muamma bir kavramdı. Yelkovan da oydu akrep de, dakika da oydu saniye de, gün de oydu gece de... Gelecek ise yoktu...
Edebiyat
Ona dair her şeyi severken onu özlemeyi hiçbir zaman sevmeyeceğimi anladım.