Bu kitapta insan kendisini buluyor. 2. defa okuyorum kitabı o kadar beğendim ki diğer kişisel gelişim kitaplarını da almayı düşünüyorum. Kılavuz gibi bir kitap, ne zaman bir şeyi bilmeseniz ya da unutsanız açıp bakabileceğiniz bir kitap. Çocuk, yetişkin herkesin okuyacağı türde bir kitap. Kitabın en çok beğendiğim şeyi ise bir şeyi anlatmadan önce -mesela diyelim ki hayat amacınız- onunla ilgili hikayeler -gerçek- yazıyor. Tüm hikayeleri çok beğendim. Bana çok şey kattı bu kitap. Tekrar tekrar okuyacağım yine... İzimi ne zaman kaybetsem.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı yaklaşık bir ay önce bitirdim. Fakat çok yoğun olduğum için yorum yapamadım. Şimdi kitaba gelecek olursak. Wattpadden çıkan bir kitap. Wattpaddeyken okumamıştım. Kitap olunca okudum. Benim aklımda çok farklı bi kurgu vardı. Fakat burada hiç öyle değil. Kitabı sevdim. Okunması gerektiğini düşünüyorum. Yalnız tek bulduğum hata ise şu; beraber yatıyorlar ve öpüşüyorlar. Fakat ilişkilerinin bir ismi yok. Ne sevgili ne arkadaş. Beni en çok rahatsız edende buydu. Ama yine de güzel bir kitaptı. İkinci kitabı da çıktı. Onu da alıp hemen okumak istiyorum. Beklentim 2. kitapta daha yüksek umarım beklediğimi bulurum.