Ölümlü olduğunu unutmadıktan sonra ne gereği var anlamanın? Tutunsan da aşıklarına , zincirlesende kendini dostlarına yine de gömülürsün toprağa . Gerekirse hepsiyle beraber gömerler.Firavunlara yaptıkları gibi.Anlayan da şöyle der:
"Anlayamasaydım da ölecektim.Daha çok anlamak yormayacak tabutumu taşıyanların kollarını.Çünkü ne daha ağır oldum,ne daha büyük!"