Oysa onu kendimden uzaklaştırmak bana aşırı derecede ağır geliyordu, bu yüzden acı çekiyordum. Son olarak tam bir itirafta bulunayım bari: Bu adama büyük bir değer veriyordum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama bu adam beni tanımak bile istememişti; beni alçaltmıştı; oysa ben, bütün o yıllar boyunca, ona bütün varlığımı doldururcasına hayalimde yaşatmıştım ( eğer bu söz "hayalle beslenmeyi" belirtmek için kullanılabilirse).
... Bütün düşüncelerim onun çevresinde dönüp durmuş ve sonunda yine onunla sonuçlanmıştı. Bilmiyorum, o zamanlar ondan nefret mi ediyordum yoksa onu seviyor muydum? Bildiğim bir şey varsa o da bu adamın bütün geleceğimi, daha doğrusu gelecek için kurduğum bütün planları varlığıyla doldurduğudur. Ve bütün bunlar, kendiliğinden olmuş, yaşım ilerledikçe artmıştır.
... yalnız her şeyle bağımı tamamen koparmaya değil, gerekirse bütün dünyayla ilişkimi koparmaya kararlıydım. Oysa o zamanlar henüz yirmi bir yaşına basmak üzereydim.