Bu yazarın okuduğum ilk kitabı...
İyiki de okumuşum. Aslında kitap sonla başlıyor diyebiliriz. Veronikanın intiharı...
Ediyor etmesine ama belli bir süreliğine kurtuluyor. Çünkü içtiği hap kalbinde hasara neden oluyor. Kalan 1 haftalık ömrünü akıl hastanesinde geçiriyor ve orada yaşadığı şeyler anlatılıyor.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap,iyi okumalar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya ben ne olacağım?... Ah!... Ben de onun gibi can verip gidebilsem, benim için ne büyük bir saadet olurdu!... Halbuki ben ölmeyeceğim. Ben sürekli bir can çekişme içinde mustarip olduktan sonra böyle canlı cenaze, böyle perişan kalacağım!...