Bahar

Bahar
@baharx
"The reason why we are fighting so hard, is not to change the world but instead not to let the world change us."
Şu kadarını öğrendim ki insan başını öte yana çevirdiği sürece en müthiş şeylere bile dayanabilir. Ama bu şeyleri sıcağı sıcağına düşünmeye kalkışırsa dayanamaz, ölür.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gençliğimizin geçtiği bu yerlere maddeten dönsek bile bu artık kavuşmak sayılmaz. Dönsek bile ne yapacağımızı şaşırıp kalırız. Çünkü o yerlerin içimizde eskisi gibi tatlı, yumuşak, gizli hisler uyandırmasına şimdiden sonra olanak mı var? O yerlere şimdi dönmek, ölmüş bir arkadaşın resmine bakmakla birdir. Resimde arkadaşımızın yüzünü, ifadesini görür ve birlikte geçirdiğimiz günlerin hatırasını anarız. Ama karşımızdaki arkadaşımızın resmidir...yoksa kendisi değil!
Onuncu sefer "Nereye gidiyoruz baba?" Diye soruyor, artık cevap vermiyorum... Artık nereye gittiğimizi ben de pek bilmiyorum, benim zavallı Thomas'ım. Sürükleniyoruz. Duvara toslayacağız.
Hiç mutlu olmamış, dünyaya sadece acı çekmek için ufak bir gezinti yapmaya gelmiş olan birinin ölümü korkunç bir şeydir. Bir gülümseyişin anısını saklamak bile çok zor.
Bir gün onu kaybettik. Geceyi ölü yaprakların teker teker altına bakmakla geçirdim. Sonbahardı. Rüyaydı.