mortuus

mortuus
@balkansude
Masum sayılırım sevmek suçsa Annem vardı birkaç anımda ve hepsi bu Edebiyatı sevdim ya da Çok çabuk affettim Raskolnikov’u
Yükselişe geçtiğime dair kendimi kandırdığım dönemde ben ve dostlarım, hayvanlar gibi yaşardık, ancak hırçın karakterlerimize rağmen hiçbirimizin dünyayı kurtaramayacağı belliydi.
Sayfa 27 - İkinci adam·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onun cansız bedenini yıllarca yaşadığı evden çıkarttıklarında, insanların öldükten sonra kokmaya başlamalarını düşündüm: Tanrı belki de yalnız insanlar için yapmıştı bunu…
Sayfa 26 - İkinci adam·Kitabı okudu
Ve yalnızdır aslında bütün deliler, onlar ne kendileriyle ne de başkalarıyla mutlu olabilirler.
Sayfa 25 - İkinci adam·Kitabı okudu
Edebiyat
Kadınlar, ne yaşaması ne de yazması kolay yaratıklardı.
Sayfa 23 - İkinci adam·Kitabı okudu
Edebiyat
Hiç yazmasaydım, yaşamış olmamın da bir anlamı olmayacaktı sanki.
Sayfa 23 - İkinci adam·Kitabı okudu
Edebiyat