Keşkeleri, pişmanlıkları bir yana bırakmak gerek. Dün yüzünden bugüne küsmek, küserken bugünü düne kurban etmek çok doğru olmadığı gibi kendine eziyet etmekten başka bir şey değil.
Unutmak diye bir şey yok. Zaten hafıza denen bir baş belası varken bu çok mümkün değil ama çok önemli de değil.
Önemli olan; bir gün alışacağını bileceksin, kabullenebileceğini bileceksin, yaralarının kabul bağlayacağını bileceksin.
Yeri gelmişken, ben zamandan çok duaya inanıyorum. Hem duanın birçok tedavide faydası olduğu bilimsel bir gerçek. Dua et çünkü dua etmek seni güçlü kılar.
Yalnız olmadığını hatırlatır, ayakta tutar.