BARAN

BARAN
Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmekti." Sait Faik Abasıyanık

BARAN

, bir kitap okudu
8/10
·536 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Osman Balcıgil
8.5/10 · 1.380 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SÖYLE SEVDA İÇİNDE TÜRKÜMÜZÜ Söyle sevda içinde türkümüzü, Aç bembeyaz bir yelken Neden herkes güzel olmaz, Yaşamak bu kadar güzelken? İnsan, dallarla, bulutlarla bir, Ayrı maviliklerden geçmiştir İnsan nasıl ölebilir, Yaşamak bu kadar güzelken? FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA
"sen uyuyordun, bilemezsin... kaç sigara içiyorum üst üste, kaç eski gazete okuyorum ilanlarına kadar... her sabah kaç bin güçlükle alışıyorum önümdeki güne, getireceklerine..." Tomris Uyar
"seni istiyorum ve biliyorum ki gönlümce kucaklayamayacağım sen, aydınlık ve el değmemiş gökyüzüsün ben, bu kafesin köşesinde bir kuşum, tutsağım. Yeryüzü Ayetleri, Furuğ Ferruhzad
İnsanın düşünenleri olmalı, Merak edenleri, Hesapsız kitapsız değer verenleri, Uzakta olunca özleyenleri, Sesini duyunca sevinenleri olmalı Dualarına katanları, Kapısı, sofrası, gönlü hep açık olanları… Kısacası; Beklentisiz olduğu gibi,olduğun gibi sevenleri … Uzaklarda da olsa insanın, Gayesi olmalı…. Melih Cevdet Anday