Bakıyorum gündem hemen değişmiş, olaylar unutulmuş. Bir hatırlatma yapayım dedim çünkü buna ihtiyacımız var.
Daha sadece bir hafta önce, 14 Nisan'da Şanlıurfa'da 19 yaşında bir saldırgan "çocukların ikinci evi" dediğimiz okula silahla girdi ve öğrenciler ile öğretmenlerden oluşan 16 kişiyi yaraladı.
Bu olayın ardından 15 Nisan'da Kahramanmaraş'ta 14 yaşında bir öğrenci okula silahla geldi ve sınıflara ateş açtı. 1 öğretmen ve 9 öğrenci olmak üzere 10 kişi hayatını kaybetti ve 10'dan fazla kişi yaralandı. Küçücük çocuklar yaşamını yitirdi, Ayla öğretmen çocukları korumak için hayatını kaybetti. Onca aile yas tutuyor, ebeveynler artık çocuklarını okula göndermeye korkuyor.
Unutmayın, unutturmayın, susmayın.
Kurbanların bir gün siz veya bir sevdiğiniz olabileceğini unutmayın.