"Seni bilmiyorum, ama benim içimde öfke, yargılama, ötekileştirme ve hınç vardı. Sen, arkadaş olarak kalmak istiyordun, ben ise seni incitmek istiyordum."
"Ama neden?"
"Çünkü ben bir kültür robotuydum, içinde yetiştiği toplumun programladığı bir erkek robot. Ve bu erkek robot, programlanması sonucu senin söylediklerinden alınacak, bozulacak, sana karşı kindar bir tavır içine girecek biriydi. Ama çok şükür bana yüklenmiş olan bu programın farkına vardım. Farkına varınca anladım ki, Nesrin kendi olarak saygıdeğer bir insan ve nasıl isterse öyle olmaya hakkı var. Nesrin, kendin olmak senin hakkın! Şimdi sana saygılı olmayı öğrendim."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖