Shokir B.
Takip Et
Shokir B.
@baris100
Sıkı Okur
255 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
148
Kitap
82
Takip edilen
96
Takipçi
33
İnceleme
1.013
Alıntı
1
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Shokir B.
@baris100
·
On dokuz ile yirmi yaş arası dönem, kişiliğin biçimlenmesi açısından pek önemlidir ve bu dönemde atacağınız yanlış adımlar, ileriki yaşlarda size acı verir. Bu doğru.
Sayfa 153 - Reiko.
1000Kitap
İmkansızın Şarkısı
Haruki Murakami
TUĞBA BAŞAK isimli okura yanıt verildi
Shokir B.
Kesinlikle katılıyorum. Zaten insanı büyüten de sonradan da olsa farkına vardığı pişmanlık ve duyduğu acılar değil midir?!
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ömer Faruk Demirsoy
@GzD_E
·
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtında atamayacağı şeyler de var.
Edebiyat
Kuyucaklı Yusuf
Sabahattin Ali
Shokir B.
"Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felâketin içinde kaybetmenin mânâsı yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!" -
Kuyucaklı Yusuf
Sabahattin Ali
:)
Shokir B.
@baris100
·
Yaşam yaşayarak öğrenilirdi ve kısa formüller, mucizevi uygulamalar yoktu.
Sayfa 83
1000Kitap
İnsanız Ayıbı Yok
Aret Vartanyan
sosyal kelebek isimli okura yanıt verildi
Shokir B.
O halde evet, aynı fikirdeyiz diyebiliriz :)
Takip Önerileri
Shokir B.
@baris100
·
Yaşam yaşayarak öğrenilirdi ve kısa formüller, mucizevi uygulamalar yoktu.
Sayfa 83
1000Kitap
İnsanız Ayıbı Yok
Aret Vartanyan
sosyal kelebek isimli okura yanıt verildi
Shokir B.
Tecrübe deyince benim aklıma ilk gelen kendi tecrübelerim olur. Ve kendi adıma söyleyecek olursam başkalarının tecrübelerinden öğrenmek kendi tecrübelerimizden öğrenmek kadar değerli olmuyor. Bu başkalarının tecrübelerinin bizlere herhangi bir katkı sağlamadığı anlamına gelmez, ancak bir şeyi kendimiz deneyimlemeden her zaman başkalarından öğrenmeyi tercih edersek "öğrenilmiş çaresizlik" kavramını yaşama ihtimalimiz yüksek olur. Kısa formül'den kasıt eğer başkalarının tecrübesinden öğrendiklerimiz ise doğru, kendi tecrübelerimizin kısa formül olarak adlandırılmasına ise katılmıyorum:)
Shokir B.
@baris100
·
Yaşam yaşayarak öğrenilirdi ve kısa formüller, mucizevi uygulamalar yoktu.
Sayfa 83
1000Kitap
İnsanız Ayıbı Yok
Aret Vartanyan
sosyal kelebek isimli okura yanıt verildi
Shokir B.
Yaşamı öğrenmek için tecrübeler tabiki önemlidir. Fakat kazandığımız tüm tecrübelerimizi yaşayarak, bedel ödeyerek kazandığımız için onları kısa formül olarak tanımlamak tartışılır açıkçası.
İleri