Gerçekten çok dönüm noktası bir kitap kafamı allak bullak yaptı kendime ve çevremdeki insanlara bambaşka bir pencereden bakmamı sağladı o kadar derin bir kitap ve sayesinde insanın da kendi derinlerine inmesine yol sağlıyor ki
Karakterleri,hikayenin kendine özgü karakteristikleri,karakterlerin hikayeleri o kadar bir yandan sıcak bir yandan acı ve gerçekçi bir tarafı vardı ki bir çırpıda okudum çocuğun ve dedesinin hayatları özellikle dedenin hayatı çok ders veriyor bence
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 199987,5bin okunma