Açıkçası kitabı hiç beğenmedim belki daha derin şeyler okuduğum için basit geldi ya da başka şeylerin reklamı yapılması için yazılmış gibime geldi bilmiyorum ama okurken hiç keyif almadım daha önce savaşçı ve var mısın ı okumuştum fena değillerdi ama bu kitabı zorla bitirdim